BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 18, 2010

3 Stages of Phobia..!!

Imbas kembali..!!tahniah kepada pengarah projek (IJAL) n da genx serta tak lupa pada En.Rahim.ni la antara program paling best yang pernah aku join kat UUM.melalui program ni jugak aku berjaya dekat ngan sorang awek ni.Alhamdulillah skarang dh jadi girlfriend aku.wakakaa..

mesti korang yang join program ni takan lupa segala kejadian yang berlaku time ni kan.sesapa yang phobia ngan air tasek Guthrie skarang dah tak lagi pas kena rendam kat situ.sesapa yang takot tinggi dah tak lagi pas wat 'MUSANG TERBANG' (flyingfox)..sesapa yang takot nak present dalam kelas dah tak lagi pas kena paksa nyanyi kat depan ratus-ratus orang.hahaa..ksian kat dorang2 tu.aku pon kena gak beb.haram tol IJAL..tapi xpe.dapat awek pas kejadian tu.wee~~

dalam program ni ada blaku sdikit kemalangan kecil kat kawan-kawan kita.sesapa yang tak tau tu ni aku nak bagitau.Thanthawie kena geget lipan time aku nyanyi.hahaa..ksian tawie.lipan mogok dengar sora aku.sorang minah cedera sket time wat flyingfox..tlanggar besi.ksian kat besi tu.sorang lagi kena geget lintah kat tasek Guthrie.

tak mau cakap banyak..korang tengok la Vdeo & gambar-gambar ni untuk imbas kembali kenangan lama..



*nikmatilah suara sumbang ni*



*tasek yang busuk amat*


*thawie & En.Rahim*


*santai pas kena rendam*


*flyingfox*


*PADI & genx penyelamat*


*tunggu turn punya pasal*


*senyuman dalam ketakutan..pasni turn dia*


*apa kes ni.hahaa..*


*men tutop2 mata*


*genx lelaki*


*persiapan sblm mlm BBQ*


*bermalas-malas pas angkat barang*


*malam yg dtunggu tlah tiba*


*persembahan dari SARA & da genx*


*apa kejadian aku pon xtau*


*ngorat time.hahaa..*


Sekian..TAMAT

0 comments: